798 506 585

Praca

Internetowa Szkoła Angielskiego – Alter

Obsługa klienta szkoły językowej

Miejsce pracy: Opole

Opis stanowiska

  • kontakt telefoniczny z osobami zapisującymi się na lekcje próbne
  • bieżąca obsługa kursantów (w tym płatności, faktury, zapisy, testy)
  • obsługa lektorów (w tym rozliczenia, grafiki, ustalanie godzin pracy)
  • obsługa korespondencji (e-mail, oferty, informacje)
  • informacja o usługach (telefoniczna, e-mail)
  • dla chętnych: regularne monitorowanie kampanii na FB i Instagramie (pisanie postów, zdjęcia, ciekawostki)

Godziny pracy:  pon-pt 11.00-19.00 – elastyczny grafik, do wyboru 20-40 godzin w tygodniu.

Miejsce pracy: Malinka, ul.Ozimska (okolice Lidl/MacDonalds)

Umowa zlecenie: 2000-4000zł brutto

(23zł/godz brutto – stawka dla studenta)

 Wymagania

  • Wykształcenie min średnie
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym, szczegolnie w piśmie (A2+ i wyższe poziomy)
  • Biegła obsługa komputera i platform społecznościowych
  • Perfekcyjne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie
  • Pozytywne nastawienie na relacje z ludźmi
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
  • Inicjatywa, kreatywność, umiejętność współpracy w zespole
  • Odpowiedzialność, umiejętność priorytezacji zadań
  • Komunikatywność
  • Optymistyczne podejście do świata i ludzi
  • Studenci studiów zaocznych i dziennych mile widziani:)

Dodatkowo oferujemy też zajęcia z jezyka angielskiego 🙂

Prosze wysłac CV na praca@alter.edu.pl z klauzulą o przetwarzaniu danych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).