fbpx |

Aktualne oferty pracy w Alter

niewidoczny

niewidoczny

Konsultant w Biurze Obsługi Klienta

Jeśli chcesz pracować w firmie, która zmienia świat na lepsze; która przełamuje schematy nauczania i która poprzez naukę języka angielskiego pomaga innym zdobywać świat – dołącz do nas i zostań pracownikiem obsługi klienta Alter!

Co będziesz robić:

👉 rozmawiać telefonicznie z osobami zapisującymi się na lekcje próbne i kursy językowe

👉 na bieżąco obsługiwać naszych klientów (przekładanie zajęć, zapisy, testy)

👉 odpisywać na maile po polsku i po angielsku

👉 pracować w środowisku gdzie dzieje się kilka rzeczy naraz i praca zespołowa jest kluczem do uniknięcia chaosu 😇

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia średniego lub wyższego/ może byc osoba w trakcie studiów
  • angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym
  • świetnej obsługi komputera
  • samodyscypliny i umiejętności prioretyzacji zadań
  • perfekcyjnej znajomości polskiego
  • umiejętności pracy w zespole
  • że nie boisz się rutyny i tego że dni są do siebie podobne
  •  i jeszcze tego, że lubisz się śmiać 😀

To oferujemy

  • ➡️ godziny pracy: pon-pt 10.00-19.30
  • ➡️ elastyczny grafik, do wyboru 25-45 godzin w tygodniu;
  • ➡️ hybrydowo w trybie 3dni+2dni w biurze/w domu, na zmianę
  • ➡️miejsce pracy: Chabry, Opole
  • ✅ umowa zlecenie
  • ✅ podstawa 33zł/godz brutto + premie
  • ✅ 28zł/godz w okresie próbnym
  • ✅ przy pełnowymiarowym zatrudnieniu ok 5300-7000pln/msc

    Dodatkowo, po 2 miesiącach pracy oferujemy:
    ✔️zajęcia z języka angielskiego
    ✔️Karta MultiSport

Jeśli widzisz się w tej roli, kliknij na przycisk ponizej i aplikuj.

Pracownik marketingu

Opis stanowiska:

Praca obejmuje monitorowanie i tworzenie treści na strone internetową oraz media społecznościowe, w tym:

  • regularne monitorowanie kampanii na FB i Instagramie (pisanie postów, zdjęcia, ciekawostki)
  • 4x wpisy na bloga (np. 650słów/4000 znaków) w miesiacu
  • 8x wpisów na Instagrama z pomocą zespołu (fota lektora+opis, fota biura+opis, ciekawostka) w miesiacu
  • 4x wpisy na FB (pokazanie fragmentu lekcji, posty sprzedażowe, wg media planu)
  • 1x newsletter do wszystkich kontaktów
  • 1x newsletter do klientów

Godziny pracy: elastyczny grafik

Miejsce pracy: Opole, Malinka, ul.Ozimska (okolice Lidl/MacDonalds)

Umowa zlecenie: 1000 brutto (stawka dla studenta)

Wymagania

  • Wykształcenie min średnie
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym, szczególnie w piśmie (A2+ i wyższe poziomy)
  • Biegła obsługa komputera i platform społecznościowych
  • Perfekcyjne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie
  • Odpowiedzialność, umiejętność priorytezacji zadań
  • Lekkie pióro
  • Studenci studiów zaocznych i dziennych mile widziani:)

Praca w miłym zespole w dobrej lokalizacji. Mozliwość pracy zdalnej.

Dodatkowo oferujemy też zajęcia z języka angielskiego.

Jak aplikowac?

Proszę wysłać CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Metodyk nauczania jezyka angielskiego

Miejsce pracy: Opole oraz online

Szukamy wsparcia dla  zespołu lektorów native speakers pracujacych online oraz osób z działu obsługi klienta w Szkole Języka Angielskiego Alter.

 

Czym będziesz sie zajmować:

  • pomoc w rekrutacji i wdrażaniu nowych lektorów do pracy
  • wsparcie lektorów w kwestiach merytorycznych
  • prowadzenie szkoleń dla lektorów
  • hospitacje zajęc online
  • doskonalenie i uaktualnianie programów kursów,
  • merytoryczne sprawdzanie i dobieranie materiałów na zajęcia,
  • spotkania z zespołem lektorów oraz pracowników biurowych
  • motywowanie i wspieranie zespołu
  • kontakt z klientami

Co oferujemy:

  • Prace hybrydową (częśc czasu w Opolu, częśc zdalnie)
  • Elastyczny czas pracy
  • Proponowane formy zatrudnienia: B2B, umowa zlecenie.
  • Wynagrodzenie 4000-8000zł brutto jest uzależnione od formy zatrudnienia oraz wymiaru czasu..

Zaaplikuj do nas jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego dzieci w wieku szkolnym oraz dorosłych, znasz zasady egzaminów CAE, FCE, E8, Matura oraz OJOJ
  • masz wysokie umiejętności komunikacyjne – potrafisz i nie boisz się pracy w środowisku multi-kulturowym
  • jesteś osobą zorganizowaną, potrafiącą zarządzać swoim czasem i zadaniami
  • lubisz i umiesz pracować w zespole oraz egzekwować zlecone zadania
  • jesteś gotowa/y prowadzić zajęcia wdrażające, przykładowe lekcje próbne
  • masz wykształcenie wyższe filologiczne/pedagogiczne lub pokrewne zarzadzaniu w edukacji
  • masz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego
  • posiadasz doświadczenie (udokumentowane) w pracy na stanowisku metodyka lub opiekuna metody oraz w zarządzaniu kadrą lektorską,
  • masz doświadczenie (udokumentowane) w prowadzeniu warsztatów, webinariów, szkoleń metodycznych.
niewidoczny

niewidoczny

Koordynator ds. Rozliczeń i Analiz

ALTER to dynamicznie rozwijająca się szkoła języka angielskiego online, która przełamuje schematy nauczania i pomaga swoim uczniom zdobywać świat dzięki biegłej znajomości angielskiego. W związku z naszym rozwojem, poszukujemy ambitnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Koordynatora ds. Finansów i Rozliczeń. Jeśli chcesz pracować w firmie, która zmienia świat na lepsze, wspiera innowacyjne metody nauczania i daje możliwość realnego wpływu na edukację innych – dołącz do naszego zespołu!

Co będziesz robić:

👉 Zarządzać finansami: nadzór nad fakturowaniem i innymi aspektami finansowymi (poza księgowością).
👉 Zarządzać stanem kont klientów (fakturowanie, księgowanie wpłat, wysyłanie przypomnień, korekty itp.).
👉 Tworzyć raporty sprzedażowe.
👉 Analizować dane z systemów CRM w celu wsparcia sprzedaży i marketingu.
👉 Rozliczać ilość przepracowanych godzin lektorów.
👉 Analizować i rozwijać ofertę edukacyjną.
👉 Aktywnie wspierać działania sprzedażowe w celu osiągnięcia założonych wyników.
👉 Komunikować się z naszymi klientami i lektorami w języku polskim i angielskim.

Wymagania:

  • Znakomita znajomość programu Excel.
  • Znajomość zasad księgowości i finansów.
  • Doświadczenie w fakturowaniu i zarządzaniu stanem kont klientów (faktury, wpłaty, korekty).
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu finansami, administracją lub obsłudze klienta.
  • Wykształcenie kierunkowe zarzadzanie, finanse, ekonomia, rachunkowość lub pokrewne
  • Umiejętność analizy danych i tworzenia raportów sprzedażowych.
  • Doskonałe zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
  • Wysoka organizacja pracy i zdolność do priorytetyzacji zadań.
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.
  • Mile widziane doświadczenie w branży edukacyjnej.

To oferujemy

  • ➡️ godziny pracy: pon-pt +- 9:00-18:00
  • ➡️ elastyczny grafik, do wyboru 25-45 godzin w tygodniu; raczej popołudnia
  • ➡️ hybrydowo w trybie 3dni+2dni w biurze/w domu, na zmianę
  • ➡️miejsce pracy: Chabry, Opole
  • ✅ umowa zlecenie
  • ✅ podstawa 35zł/godz brutto + premie
  • ✅ 30zł/godz w okresie próbnym
  • ✅ przy pełnowymiarowym zatrudnieniu ok 5600-7000pln/msc
    Dodatkowo, po 2 miesiącach pracy oferujemy:
    ✔️zajęcia z języka angielskiego
    ✔️Karta MultiSport

Jeśli widzisz się w tej roli, kliknij na przycisk ponizej i aplikuj.

niewidoczny

niewidoczny

Menadżer w Szkole Językowej

Menadżer w Szkole Językowej

W ALTER – Szkoła Angielskiego Online w Opolu, poszukujemy osoby na stanowisko Menedżera. Jeśli jesteś gotowa/y dołączyć do naszego dynamicznie rozwijającego się zespołu i wprowadzać innowacje w edukacji językowej – Czekamy na Ciebie!

Obowiązki:

  • Zarządzanie finansami: Nadzór nad fakturowaniem i innymi aspektami finansowymi (poza księgowością).
  • Zarządzanie stanem kont klientów ( fakturowanie, księgowanie wpłat, wysyłanie przypomnień, korekty itp.)
  • Zarządzanie działem obsługi klienta: Zapewnienie najwyższej jakości wsparcia i satysfakcji klientów.
  • Rekrutacja i rozwój zespołu: Prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz szkolenie nowych konsultantów działu biura obsługi klienta.
  • Analiza i rozwój oferty edukacyjnej: Udoskonalanie oferty oraz wprowadzanie nowych produktów i usług.
  • Realizacja celów sprzedażowych: Aktywne wspieranie działań sprzedażowych w celu osiągnięcia założonych wyników.

Wymagania:

  • Doświadczenie w fakturowaniu i zarzadzaniu stanem kont klientów (faktury, wpłaty, korekty)
  • Znajomość zasad księgowości
  • Świetna znajomość programu typu Excel
  • Doskonałe zdolności interpersonalne i organizacyjne.
  • Zdolność do efektywnego zarządzania czasem i priorytetyzowania zadań.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.
  • Doświadczenie menedżerskie: Preferowane w edukacji lub w zarządzaniu zespołami.
  • Doświadczenie w branży edukacyjnej będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Stabilność zatrudnienia
  • Godziny pracy +- 9.00-18:30 /hybrydowo w trybie 3dni+2dni w biurze/w domu, na zmiane
  • Konkurencyjne wynagrodzenie (8500 PLN brutto/mc – um. zlecenie)
  • Premie za osiągane wyniki.

Aplikacja: Prześlij swoje CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych na adres e-mail: praca@alter.edu.pl. W temacie e-maila prosimy wpisać „Menadżer Szkoły Językowej”.

Informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.