798 506 585
Superbohater Obsługi Klienta

Jeśli chcesz pracować w firmie, która zmienia świat na lepsze; która przełamuje schematy nauczania i która poprzez naukę języka angielskiego pomaga Polakom zdobywać świat – dołącz do nas i zostań Superbohaterem Altera!

  • godziny pracy:  pon-pt 11.00-19.15 – elastyczny grafik, do wyboru 20-40 godzin w tygodniu.
  • miejsce pracy:  ul.Ozimska / Malinka
  • umowa zlecenie: 2000-4000zł brutto
  • 22*-24zł/godz brutto (stawka dla studenta) *pierwszy miesiąc 22zł/h, potem 23zł+

Co będziesz robić:

  • rozmawiać telefonicznie z osobami zapisującymi się na lekcje próbne
  • na bieżąco obsługiwać naszych klientów (wystawianie faktur, rozliczenia, przekładanie zajęć, zapisy, testy)
  • odpisywać na maile po polsku i po angielsku
  • obsługiwać anglojęzycznych lektorów z całego świata (grafik, godziny pracy, zgłaszanie nowych kursantów) – pisemnie
  • rozmawiać przez telefon z polskimi klientami
  • pracować w środowisku gdzie dzieje się kilka rzeczy naraz i praca zespołowa jest kluczem do uniknięcia chaosu 😉

Dodatkowo, po 2 miesiącach pracy –  oferujemy zajęcia z języka angielskiego.

Czego oczekujemy:

  • wykształcenia średniego / w trakcie studiów
  • angielskiego na poziomie co najmniej A2 w pisaniu i czytaniu
  • świetnej obsługi komputera
  • samodyscypliny i umiejętności prioretyzacji zadań
  • perfekcyjnej znajomości polskiego
  • umiejętności pracy w zespole
  • że nie boisz się rutyny i tego że dni są do siebie podobne
  •  i jeszcze tego, że lubisz się śmiać 😀

Jeśli widzisz się w tej roli – to wyciągaj z szafy pelerynę, odkurz swoje bohaterskie CV i złóż swoją aplikację na adres: praca@alter.edu.pl z klauzulą o przetwarzaniu danych (bez klauzuli nie możemy nadać Ci super-mocy):

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Zakończenie rekrutacji: 23 grudnia 2021
Rozpoczęcie pracy: 3-7 stycznia 2022
niewidoczny

niewidoczny

Pracownik marketingu

Opis stanowiska:

Praca obejmuje monitorowanie i tworzenie treści na strone internetową oraz media społecznościowe, w tym:

  • regularne monitorowanie kampanii na FB i Instagramie (pisanie postów, zdjęcia, ciekawostki)
  • 4x wpisy na bloga (np. 650słów/4000 znaków) w miesiacu
  • 8x wpisów na Instagrama z pomocą zespołu (fota lektora+opis, fota biura+opis, ciekawostka) w miesiacu
  • 4x wpisy na FB (pokazanie fragmentu lekcji, posty sprzedażowe, wg media planu)
  • 1x newsletter do wszystkich kontaktów
  • 1x newsletter do klientów

Godziny pracy: elastyczny grafik

Miejsce pracy: Opole, Malinka, ul.Ozimska (okolice Lidl/MacDonalds)

Umowa zlecenie: 1000 brutto (stawka dla studenta)

Wymagania

  • Wykształcenie min średnie
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym, szczególnie w piśmie (A2+ i wyższe poziomy)
  • Biegła obsługa komputera i platform społecznościowych
  • Perfekcyjne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie
  • Odpowiedzialność, umiejętność priorytezacji zadań
  • Lekkie pióro
  • Studenci studiów zaocznych i dziennych mile widziani:)

Praca w miłym zespole w dobrej lokalizacji. Mozliwość pracy zdalnej.

Dodatkowo oferujemy też zajęcia z języka angielskiego.

Jak aplikowac?

Proszę wysłać CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).