Aktualne oferty pracy w Alter
niewidoczny
niewidoczny
Konsultant w Biurze Obsługi Klienta
Jeśli chcesz pracować w firmie, która zmienia świat na lepsze; która przełamuje schematy nauczania i która poprzez naukę języka angielskiego pomaga innym zdobywać świat – dołącz do nas i zostań pracownikiem obsługi klienta Alter!
Co będziesz robić:
👉 rozmawiać telefonicznie z osobami zapisującymi się na lekcje próbne i kursy językowe
👉 na bieżąco obsługiwać naszych klientów (przekładanie zajęć, zapisy, testy)
👉 odpisywać na maile po polsku i po angielsku
👉 pracować w środowisku gdzie dzieje się kilka rzeczy naraz i praca zespołowa jest kluczem do uniknięcia chaosu 😇
Czego oczekujemy:
- wykształcenia średniego lub wyższego/ może byc osoba w trakcie studiów
- angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym
- świetnej obsługi komputera
- samodyscypliny i umiejętności prioretyzacji zadań
- perfekcyjnej znajomości polskiego
- umiejętności pracy w zespole
- że nie boisz się rutyny i tego że dni są do siebie podobne
- i jeszcze tego, że lubisz się śmiać 😀
To oferujemy
- ➡️ godziny pracy: pon-pt 10.00-19.30
- ➡️ elastyczny grafik, do wyboru 25-45 godzin w tygodniu;
- ➡️ hybrydowo w trybie 3dni+2dni w biurze/w domu, na zmianę
- ➡️miejsce pracy: Chabry, Opole
- ✅ umowa zlecenie
- ✅ podstawa 33zł/godz brutto + premie
- ✅ 28zł/godz w okresie próbnym
- ✅ przy pełnowymiarowym zatrudnieniu ok 5300-7000pln/msc
Dodatkowo, po 2 miesiącach pracy oferujemy:
✔️zajęcia z języka angielskiego
✔️Karta MultiSport
Jeśli widzisz się w tej roli, kliknij na przycisk ponizej i aplikuj.
Pracownik marketingu
Opis stanowiska:
Praca obejmuje monitorowanie i tworzenie treści na strone internetową oraz media społecznościowe, w tym:
- regularne monitorowanie kampanii na FB i Instagramie (pisanie postów, zdjęcia, ciekawostki)
- 4x wpisy na bloga (np. 650słów/4000 znaków) w miesiacu
- 8x wpisów na Instagrama z pomocą zespołu (fota lektora+opis, fota biura+opis, ciekawostka) w miesiacu
- 4x wpisy na FB (pokazanie fragmentu lekcji, posty sprzedażowe, wg media planu)
- 1x newsletter do wszystkich kontaktów
- 1x newsletter do klientów
Godziny pracy: elastyczny grafik
Miejsce pracy: Opole, Malinka, ul.Ozimska (okolice Lidl/MacDonalds)
Umowa zlecenie: 1000 brutto (stawka dla studenta)
Wymagania
- Wykształcenie min średnie
- Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie średniozaawansowanym, szczególnie w piśmie (A2+ i wyższe poziomy)
- Biegła obsługa komputera i platform społecznościowych
- Perfekcyjne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie
- Odpowiedzialność, umiejętność priorytezacji zadań
- Lekkie pióro
- Studenci studiów zaocznych i dziennych mile widziani:)
Praca w miłym zespole w dobrej lokalizacji. Mozliwość pracy zdalnej.
Dodatkowo oferujemy też zajęcia z języka angielskiego.
Jak aplikowac?
Proszę wysłać CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Metodyk nauczania jezyka angielskiego
Miejsce pracy: Opole oraz online
Szukamy wsparcia dla zespołu lektorów native speakers pracujacych online oraz osób z działu obsługi klienta w Szkole Języka Angielskiego Alter.
Czym będziesz sie zajmować:
- pomoc w rekrutacji i wdrażaniu nowych lektorów do pracy
- wsparcie lektorów w kwestiach merytorycznych
- prowadzenie szkoleń dla lektorów
- hospitacje zajęc online
- doskonalenie i uaktualnianie programów kursów,
- merytoryczne sprawdzanie i dobieranie materiałów na zajęcia,
- spotkania z zespołem lektorów oraz pracowników biurowych
- motywowanie i wspieranie zespołu
- kontakt z klientami
Co oferujemy:
- Prace hybrydową (częśc czasu w Opolu, częśc zdalnie)
- Elastyczny czas pracy
- Proponowane formy zatrudnienia: B2B, umowa zlecenie.
- Wynagrodzenie 4000-8000zł brutto jest uzależnione od formy zatrudnienia oraz wymiaru czasu..
Zaaplikuj do nas jeśli:
- posiadasz doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego dzieci w wieku szkolnym oraz dorosłych, znasz zasady egzaminów CAE, FCE, E8, Matura oraz OJOJ
- masz wysokie umiejętności komunikacyjne – potrafisz i nie boisz się pracy w środowisku multi-kulturowym
- jesteś osobą zorganizowaną, potrafiącą zarządzać swoim czasem i zadaniami
- lubisz i umiesz pracować w zespole oraz egzekwować zlecone zadania
- jesteś gotowa/y prowadzić zajęcia wdrażające, przykładowe lekcje próbne
- masz wykształcenie wyższe filologiczne/pedagogiczne lub pokrewne zarzadzaniu w edukacji
- masz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego
- posiadasz doświadczenie (udokumentowane) w pracy na stanowisku metodyka lub opiekuna metody oraz w zarządzaniu kadrą lektorską,
- masz doświadczenie (udokumentowane) w prowadzeniu warsztatów, webinariów, szkoleń metodycznych.
niewidoczny
niewidoczny
Koordynator ds. Rozliczeń i Analiz
ALTER to dynamicznie rozwijająca się szkoła języka angielskiego online, która przełamuje schematy nauczania i pomaga swoim uczniom zdobywać świat dzięki biegłej znajomości angielskiego. W związku z naszym rozwojem, poszukujemy ambitnej i zaangażowanej osoby na stanowisko Koordynatora ds. Finansów i Rozliczeń. Jeśli chcesz pracować w firmie, która zmienia świat na lepsze, wspiera innowacyjne metody nauczania i daje możliwość realnego wpływu na edukację innych – dołącz do naszego zespołu!
Co będziesz robić:
👉 Zarządzać finansami: nadzór nad fakturowaniem i innymi aspektami finansowymi (poza księgowością).
👉 Zarządzać stanem kont klientów (fakturowanie, księgowanie wpłat, wysyłanie przypomnień, korekty itp.).
👉 Tworzyć raporty sprzedażowe.
👉 Analizować dane z systemów CRM w celu wsparcia sprzedaży i marketingu.
👉 Rozliczać ilość przepracowanych godzin lektorów.
👉 Analizować i rozwijać ofertę edukacyjną.
👉 Aktywnie wspierać działania sprzedażowe w celu osiągnięcia założonych wyników.
👉 Komunikować się z naszymi klientami i lektorami w języku polskim i angielskim.
Wymagania:
- Znakomita znajomość programu Excel.
- Znajomość zasad księgowości i finansów.
- Doświadczenie w fakturowaniu i zarządzaniu stanem kont klientów (faktury, wpłaty, korekty).
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu finansami, administracją lub obsłudze klienta.
- Wykształcenie kierunkowe zarzadzanie, finanse, ekonomia, rachunkowość lub pokrewne
- Umiejętność analizy danych i tworzenia raportów sprzedażowych.
- Doskonałe zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
- Wysoka organizacja pracy i zdolność do priorytetyzacji zadań.
- Umiejętność efektywnego zarządzania czasem.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.
- Mile widziane doświadczenie w branży edukacyjnej.
To oferujemy
- ➡️ godziny pracy: pon-pt +- 9:00-18:00
- ➡️ elastyczny grafik, do wyboru 25-45 godzin w tygodniu; raczej popołudnia
- ➡️ hybrydowo w trybie 3dni+2dni w biurze/w domu, na zmianę
- ➡️miejsce pracy: Chabry, Opole
- ✅ umowa zlecenie
- ✅ podstawa 35zł/godz brutto + premie
- ✅ 30zł/godz w okresie próbnym
- ✅ przy pełnowymiarowym zatrudnieniu ok 5600-7000pln/msc
Dodatkowo, po 2 miesiącach pracy oferujemy:
✔️zajęcia z języka angielskiego
✔️Karta MultiSport
Jeśli widzisz się w tej roli, kliknij na przycisk ponizej i aplikuj.
niewidoczny
niewidoczny
Menadżer w Szkole Językowej
Menadżer w Szkole Językowej
W ALTER – Szkoła Angielskiego Online w Opolu, poszukujemy osoby na stanowisko Menedżera. Jeśli jesteś gotowa/y dołączyć do naszego dynamicznie rozwijającego się zespołu i wprowadzać innowacje w edukacji językowej – Czekamy na Ciebie!
Obowiązki:
- Zarządzanie finansami: Nadzór nad fakturowaniem i innymi aspektami finansowymi (poza księgowością).
- Zarządzanie stanem kont klientów ( fakturowanie, księgowanie wpłat, wysyłanie przypomnień, korekty itp.)
- Zarządzanie działem obsługi klienta: Zapewnienie najwyższej jakości wsparcia i satysfakcji klientów.
- Rekrutacja i rozwój zespołu: Prowadzenie procesów rekrutacyjnych oraz szkolenie nowych konsultantów działu biura obsługi klienta.
- Analiza i rozwój oferty edukacyjnej: Udoskonalanie oferty oraz wprowadzanie nowych produktów i usług.
- Realizacja celów sprzedażowych: Aktywne wspieranie działań sprzedażowych w celu osiągnięcia założonych wyników.
Wymagania:
- Doświadczenie w fakturowaniu i zarzadzaniu stanem kont klientów (faktury, wpłaty, korekty)
- Znajomość zasad księgowości
- Świetna znajomość programu typu Excel
- Doskonałe zdolności interpersonalne i organizacyjne.
- Zdolność do efektywnego zarządzania czasem i priorytetyzowania zadań.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym.
- Doświadczenie menedżerskie: Preferowane w edukacji lub w zarządzaniu zespołami.
- Doświadczenie w branży edukacyjnej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia
- Godziny pracy +- 9.00-18:30 /hybrydowo w trybie 3dni+2dni w biurze/w domu, na zmiane
- Konkurencyjne wynagrodzenie (8500 PLN brutto/mc – um. zlecenie)
- Premie za osiągane wyniki.
Aplikacja: Prześlij swoje CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych na adres e-mail: praca@alter.edu.pl. W temacie e-maila prosimy wpisać „Menadżer Szkoły Językowej”.
Informujemy, że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.